مجله حقوقي دلتا مجله حقوقي دلتا .

مجله حقوقي دلتا

مجازات تخريب اموال عمومي

طبق قانون تخريب عبارت است از نابود كردن يا ايراد خسارت به مال ديگران كه اين خسارت يا نابودي مي‌تواند به شيوه‌هاي مختلفي از قبيل شكستن‌، خراب كردن‌، آتش زدن و... باشد.

تخريب اموال عمومي از جمله جرايمي است كه قانون براي افرادي كه مرتكب اين جرم مي‌شوند، مجازات بسيار سختي در نظر گرفته است. در مجله دلتا به بررسي جرم آسيب رساندن به اموال دولتي و مجازات آن از ديدگاه قانون پرداخته شده است.

جرم تخريب اموال عمومي
طبق قانون تخريب اموال عمومي عبارت است از نابود كردن يا ايراد خسارت به اموال مال ديگران كه اين خسارت يا نابودي مي‌تواند به شيوه‌هاي مختلفي از قبيل شكستن‌، خراب كردن‌، آتش زدن و… باشد. در واقع اعمالي كه موجب ترس و وحشت عمومي مي‌شود و به همين دليل است كه در قوانين مورد تأكيد و توجه قرار گرفته است و براي آن مجازات‌هاي سنگيني در نظر گرفته‌ شده است. اين جرم از جمله جرايم عمدي است و مرتكب بايد براي محقق شدن آن حتماً اختيار و اراده داشته باشد. البته مرتكب بايد بداند كه اين مال متعلق به دولت و مردم است. يعني اگر كسي حين خراب كردن يك وسيله نداند آن مال متعلق به دولت است و بعد از تخريب متوجه اين مسأله شود، ديگر جرم تخريب اموال عمومي كه مجازات سنگيني دارد،‌ محقق نشده است. بناهاي تاريخي و اماكن مذهبي، مجسمه‌هاي نصب شده در ميادين، پارك‌ها و اماكن عمومي، سينماها، پارك‌ها و فضاهاي سبز عمومي، چراغ‌هاي راهنمايي، صندلي‌هاي اتوبوس و مترو، تلفن‌هاي عمومي، صندوق‌هاي پست و … از جمله اموال عمومي هستند كه گاهي مورد تخريب قرار مي‌گيرند.

 

مجازات آسيب رساندن به اموال عمومي
طبق قانون، هر كس در وسايل و تاسيسات مورد استفاده عمومي از قبيل شبكه‌هاي آب و فاضلاب، برق، نفت، گاز، پست، تلگراف، تلفن و … مرتكب تخريب يا ايجاد آتش‌سوزي يا از كار انداختن يا هر نوع خرابكاري ديگر شود، به حبس از سه ماه تا ده سال (حبس تعزيري درجه ۴) محكوم خواهد شد. البته اين اموال بايد مورد استفاده عموم مردم باشد. بايد در نظر داشت كه آتش زدن يكي از نمونه‌هاي سنگين جرم تخريب است كه به دليل ترس و وحشت بيشتر و خسارات سنگين‌تري كه ايجاد مي‌كند، مجازات شديدتري دارد.

نحوه شكايت تخريب اموال دولتي
گاهي زيان‌ديده ممكن است يك شخص حقوقي مانند شهرداري يا اداره مخابرات باشد؛ در اين صورت آن شخص بايد با ارائه دادخواست به دادگاه رسيدگي‌كننده به جرم، جبران خسارات ناشي از جرم را بخواهد. بنابراين دادگاه كيفري علاوه بر رسيدگي به اتهام ، وظيفه دارد تا در صورت تمايل شاكي مبني بر جبران خسارات وارده به آن تقاضا نيز رسيدگي كند. همچنين اگر زيان‌ديده نتوانست يا اينكه نخواست در حين رسيدگي به اتهام اصلي، دادخواست جبران خسارت را ارائه كند، مي‌تواند پس از صدور حكم دادگاه اين درخواست را داشته باشد اما براي تقاضاي جبران خسارت، بايد درخواست خود را به شوراي حل اختلاف يا دادگاه حقوقي ارائه كند.

دادخواست جبران خسارت با توجه به رقم خسارتي كه وارد شده متفاوت است كه در زير اشاره شده است.

۱. براي خسارت وارده كمتر از پنج ميليون تومان باشد شاكي بايد به شوراي حل اختلاف مراجعه كند.

۲. اگر خسارت بيشتر از پنج ميليون تومان باشد شاكي بايد با مراجعه به دادگاه حقوقي محل اقامت متهم درخواست رسيدگي كند.

مطالب بيشتر در مجله حقوقي دلتا...

 


برچسب: قانون، مجله دلتا، حقوق جزا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۳۹:۰۶ توسط:مجله حقوقي دلتا موضوع: نظرات (0)

تبديل سند شورايي به سند تك برگ

سند شورايي يك نوع قولنامه است كه اطلاعات و مندرجات آن توسط چند نفر شاهد امضا مي‌شود و بعد هم رئيس شوراي محلي با مهر و امضا آن را تأييد مي‌كند.

سند شورايي سندي است كه معمولا در روستاها و يا شهرهاي كوچكي كه داراي شوراي محلي هستند تنظيم مي‌شود و رئيس شوراي محل آن را امضا و به مهر شورا ممهور مي‌كند. تبديل سند شورايي به تك برگ از جمله مسائلي است كه براي برخي افراد كه قصد معامله املاك با سند شورايي را دارند اهميت بسياري دارد. در مجله دلتا موارد زير بررسي شده است.

۱. سند شورايي چيست؟

۲. تبديل سند شورايي به تك برگ

۳. خريد و فروش سند شورايي

 

سند شورايي چيست؟
براي درك بهتر از اين اسناد ابتدا لازم است سند رسمي تعريف شود. سند رسمي به سندي گفته مي‌شود كه در دفاتر اسناد رسمي يا اداره‌هاي ثبت اسناد تنظيم و ثبت شوندو در مقابل سندهاي عادي است، مانند مبايعه نامه‌هايي كه در بنگاه‌ معاملات ملكي براي خريد و فروش املاك نوشته مي‌شود. سندهاي شورايي هم در دسته همين اسناد عادي قرار مي‌گيرند.
در واقع اين سند يك نوع قولنامه است كه اطلاعات و مندرجات آن توسط چند نفر شاهد امضا مي‌شود و بعد هم رئيس شوراي محلي با مهر و امضا آن را تأييد مي‌كند. شايان ذكر است اسناد شورايي چون به تأييد شوراي محلي يا شوراهاي اسلامي شهرها مي‌رسد، داراي اعتبار بيشتر است. اما چون يك سند عادي به حساب مي‌آيد به نسبت سند رسمي اعتبار كمتري دارد.

تبديل سند شورايي به تك برگ
افراد با مراجعه به اداره‌ ثبت اسناد مي‌توانند  درخواست كنند تا سند شورايي از يك سند عادي به سند رسمي تك برگ تبديل شود.شايان به ذكر است هنگام مراجعه علاوه بر اسناد هويتي خريدار و فروشنده مانند شناسنامه و كارت ملي، بايد سند شورايي كه داراي مهر دهيار و شورا است ارائه شود. در صورتي كه شخصي مدعي ملك باشد، رسيدگي به اين موضوع در صلاحيت دادگاه محل ملك است.

مطلب پيشنهادي : براي اطلاعات بيشتر در مورد دريافت سند تك برگ مطلب ” مراحل دريافت سند تك برگ ” را مطالعه كنيد.

 

معامله املاك داراي سند شورايي
در معامله املاكي كه داراي سند شورايي است بايد به دو مورد مهم كه معمولا در سند ذكر نمي‌شوند و ممكن است در آينده براي خريدار دردسرساز شوند، توجه و دقت بسياري داشت.
۱. در مواردي كه ملك اوقافي است، وقفي بودن در سند مذكور ذكر نمي‌شود. بنابراين خريدار بايد قبل از تمام كردن معامله، از دهياري يا اداره اوقاف استعلام كند كه ملك مورد نظر وقفي نباشد.
۲. كاربري املاك در اين گونه اسناد معلوم نمي‌شود. به طور مثال ممكن است خريدار، يك زمين با كاربري كشاورزي خريداري كند و بعد متوجه شود كه اجازه هيچ‌ گونه ساخت‌ و‌ سازي در آن ندارد. از طرفي گاهي فروشنده كاربري زمين را به شكل غير قانوني از كشاورزي به مسكوني تغيير مي‌دهد، كه در اين صورت حكم به تخريب بناي ساخته شده داده شده و سه برابر قيمت زمين جريمه مي‌شود.
شايان ذكر است كه معامله املاكي كه سند آن‌ها شورايي است به نسبت اسناد رسمي سرعت بيشتري دارند. همچنين هنگام نقل و انتقال اين نوع اسناد، هزينه‌هايي مانند ماليات، عوارض شهرداري، هزينه‌هاي انتقال سند و… پرداخت نمي‌شود.

مطالب بيشتر در مجله حقوقي دلتا...


برچسب: قانون، مجله دلتا، سند،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۳۲:۰۸ توسط:مجله حقوقي دلتا موضوع: نظرات (0)

اجاره ملك مشاع بدون رضايت شريك

اجاره دادن ملك بدون گرفتن رضايت قبلي شريك در ملك مشاع به صحيح بودن قرارداد اجاره خللي وارد نمي‌كند و مثل هر قراردادي دو طرف را ملزم به انجام تعهد مي‌كند.

هر كس حق دارد با ملك خود هر اقدامي كه بخواهد انجام دهد، در ملكي كه متعلق به دو يا چند نفر است كه اختيار ملك در دست همه مالكان است و در انجام معاملات رضايت شريك لازم است. بر اين اساس در مجله دلتا موضوع اجاره بدون اجازه شريك در ملك مشاع مورد بررسي قرار گرفته است.

حدود تصرفات شريك در مال مشاع
 هر يك از شركا در ملك مشترك و مشاع نمي‌تواند به تنهايي اختيارات همه‎ شركا را داشته باشد و در واقع با محدوديت‌هايي روبه‌رو هستند. از آنجا كه ملك مشاع، متعلق  به دو نفر يا بيشتر است، حق استفاده از كل آن ملك نه فقط به يك نفر بلكه براي همه شركا يكسان است. در قانون مدني به صحيح بودن اجاره‎ ملك مشترك اشاره شده است. بنابر‎اين مي‎توان گفت اجاره دادن ملك مشاع هم به شريك و هم به غير شريك درست است. اما موضوع اجازه شريك و تأثير آن بر قرارداد اجاره به شرح زير است.

 

اجاره بدون اذن شريك در ملك مشاع

اجاره دادن ملك مشترك بدون رضايت قبلي شريك، زماني صحيح است كه به شركاي ديگر ضرر نزند. بنابراين اجاره يا هر كار ديگري نظير آن، در صورتي كه به شريك ضرر نزند صحيح است. شايان ذكر است اجاره دادن ملك مشترك بدون گرفتن رضايت قبلي شركا، اگر چه بي‌حرمتي به آن‌ها تلقي مي‌شود اما  به درستي و صحت قرارداد اجاره خللي وارد نمي‌كند، در نتيجه اجاره دادن ملك مورد نظر صحيح بوده و مثل هر قرارداد ديگري دو طرف را ملزم مي‌كند كه به تعهدات خود عمل كنند. بنابراين اگر مستأجر خساراتي بر ملك مشاع وارد كند، شركاي ديگر مي‌توانند خلع يد چنين مستأجري را نيز از دادگاه درخواست كنند.

در قرارداد اجاره لازم است كه ملك به مستاجر با رضايت شركا تحويل داده شود. در صورتي كه شركا بدون دليل از دادن مجوز خودداري كنند و باعث ورود ضرر به شريك شوند دادگاه به نفع متضرر رأي به تحويل ملك مي‌دهد و شركاي ديگر را مجبور به همكاري با شريك متضرر مي‌كند. به بيان ديگر اجاره بدون گرفتن رضايت قبلي شريك در ملك مشاع هرچند صحيح است، اما موجب مسئوليت فرد اجاره دهنده خواهد شد زيرا نمي‌تواند بدون رضايت شركا و بدون دريافت حكم دادگاه در اين خصوص ملك را به مستاجر تحويل دهد.

مطلب پيشنهادي: براي آشنايي بيشتر با قوانين ملك مشاع مطلب ” نكات حقوقي در خريد و فروش ملك مشاع ” را مطالعه كنيد.


برچسب: قانون، مجله دلتا، ملك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۲:۱۰ توسط:مجله حقوقي دلتا موضوع: نظرات (0)

نحوه مطالبه مهريه عندالاستطاعه

وقتي در سند ازدواج مهريه را عندالمطالبه ذكر مي‌كنيم،  به اين معناست كه زن به محض عقد مالك مهريه مي‌شود و هر زمان بخواهد مي‌تواند به اختيار خودش مهريه‌اش را مطالبه كند و در هر حالت مهريه بايد توسط مرد پرداخت شود.

مهريه از جمله حقوقي است كه قانون براي زن در نظر گرفته است و در صورت مطالبه، مرد موظف به پرداخت آن است. البته زن و مرد هنگام عقد ازدواج بايد به عندالمطالبه يا عندالاستطاعه بودن مهريه دقت كنند. در مجله دلتا براي آشنايي بيشتر با اين نوع مهريه و نحوه مطالبه آن به موارد زير پرداخته شده است.

۱. مهريه عندالاستطاعه در طلاق

۲. تفاوت مهريه عندالمطالبه و مهريه عندالاستطاعه

۳. تبديل مهريه عندالمطالبه به عندالاستطاعه پس از عقد

۴. شرايط وصول مهريه عندالاستطاعه

مهريه عند الاستطاعه در طلاق
منظور از مهريه عندالمطالبه اين است كه زن به محض انجام شدن مراسم عقد، مالك مهريه مي‌شود و هر زمان بخواهد مي‌تواند، مهريه‌ خود را مطالبه كند و در هر حالت بايد توسط مرد پرداخت شود. اما زماني كه در سند ازدواج مهريه عندالاستطاعه ذكر مي‌شود، فقط موقعي زن مي‌تواند مهريه‌اش را درخواست كند كه شوهر توانايي پرداخت آن را داشته باشد، پس در نتيجه پرداخت مهريه منوط به استطاعت و توانايي مالي مرد است و چنانچه همسر توانايي مالي ضعيف يا حتي متوسطي داشته باشد، شايد زن با انتخاب اين نوع مهريه هيچ‎گاه نتواند مهر خود را مطالبه كند.

 

تفاوت مهريه عندالمطالبه و مهريه عندالاستطاعه
۱. زماني كه در سند ازدواج، مهريه به صورت عندالمطالبه تعيين مي‌شود زن هر زمان كه بخواهد مي‌تواند مهريه خود را دريافت كند و موظف نيست اموال و دارايي مرد را معرفي و اثبات كند، هرچند اگر مرد توان لازم براي پرداخت مهريه را نداشته باشد مي‌تواند دادخواست اعسار از پرداخت مهريه به دادگاه خانواده ارائه دهد و دادگاه نيز با توجه به ميزان مهريه مي‌تواند اقساطي براي پرداخت مهريه تعيين كند. اما در مهريه عند الاستطاعه زن مكلف است ابتدا دارايي شوهر را اثبات كند و پس از آن اقدام به دريافت مهريه كند.

۲. تفاوت ديگر اين است كه در مهريه عندالمطالبه چنانچه زن باكره باشد مي‌تواند از حق حبس استفاده كند اما در مهريه عند الاستطاعه استفاده از حق حبس توجيه قانوني و منطقي نخواهد داشت.

مطلب پيشنهادي : براي آشنايي بيشتر با موضوع حق حبس در مهريه مطلب ” حق حبس مهريه و شرايط آن ” را مطالعه كنيد.

تبديل مهريه عندالمطالبه به عندالاستطاعه پس از عقد
زن و شوهر هر زمان كه بخواهند مي‌توانند با يكديگر توافق كنند و مهريه عندالمطالبه را به عند الاستطاعه يا بالعكس تغيير دهند و در اين مورد منع قانوني و شرعي وجود ندارد.

شرايط وصول مهريه عندالاستطاعه
همانطور كه در بالا گفته شد زن در صورتي مي‌تواند مهريه عندالاستطاعه را دريافت كند كه مالي از شوهرش را به دادگاه يا اجراي ثبت براي توقيف معرفي كند.

استعلام دارايي شوهر از طريق دادگاه
زن بايد در دادگاه خانواده دادخواستي براي اثبات دارايي‌هاي شوهر مطرح كند؛ در اين صورت دادگاه از مراجع مربوطه استعلام كرده و ميزان دارايي شوهر مشخص مي‌شود.

استعلام دارايي شوهر از طريق اجراي ثبت
زن به دفتر ازدواجي كه ازدواج آن‌ها را ثبت كرده رجوع كرده و درخواست صدور اجراييه مي‌كند. اجراييه صادر و به شوهر ابلاغ مي‌شود. اگر شوهر در مهلت مقرر شده اقدام به پرداخت مهريه نكند، زن مي‌تواند در اداره اجرا ثبت اسناد رسمي، پرونده‌اي تشكيل دهد و از بانك مركزي، اداره ثبت اسناد و املاك و راهنمايي و رانندگي درخواست استعلام كند تا اموال شوهرش مشخص شود.


برچسب: قانون، مجله دلتا، مهريه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۴:۳۶ توسط:مجله حقوقي دلتا موضوع: نظرات (0)

سرقت خودرو و مراحل پيگيري آن

زماني كه خودرويي به سرقت مي‌رود، لازم است مالك خودرو مسروقه پس از اعلام جرم مذكور به كلانتري محل وقوع جرم مراجعه و اعلام سرقت خودرو كند.

سرقت خودرو از جمله جرائمي است كه در قانون براي سارق مجازات در نظر گرفته شده است. در بسياري از موارد، افرادي كه وسيله نقليه آن‌ها مورد سرقت قرار مي‌گيرد، نمي‌دانند چه‌ كار كنند و گاهي حتي با سارق درگير شده و صدمه‌اي به خود يا شخص سارق وارد مي‌كنند. در مجله دلتا مراحل پيگيري سرقت خودرو توضيح داده شده است.

جرم سرقت خودرو
يكي از نكات مهم در مورد سرقت اموال و همچنين سرقت خودرو ، مسأله «بازگرداندن مال مسروقه» است. در واقع در تمام جرايم اگر مالي از صاحب حق در راستاي ارتكاب جرم از بين رفته است، بايد براي بازپس گيري‌ اموال، به دادگاه‌هاي حقوقي مراجعه كند. به موجب قانون، نيازي به طرح دعواي مجدد در دادگاه حقوقي نيست و قاضي دادگاه رسيدگي‌ كننده به سرقت، به طور خودكار به پس دادن خودروي مسروقه به مالك آن نيز دستور خواهد داد. اگر خودروي مسروقه ازبين رفته باشد يا به هيچ وجه به آن دسترسي موجود نباشد، بايد قيمت روز آن اموال به صاحب مال پرداخت شود. به طور مثال اگر از روز سرقت خودرو تا روز پرداخت مبلغ اتومبيل، قيمت خودرو در بازار دچار نوسان باشد، بايد قيمت بازاري روز پرداخت قيمت در نظر گرفته شود.

 

مراحل پيگيري سرقت خودرو
زماني كه خودرويي به سرقت مي‌رود، لازم است مالك خودرو مسروقه پس از اعلام جرم مذكور به كلانتري محل وقوع جرم مراجعه و اعلام سرقت خودرو كند. سپس پرونده تشكيل و مراتب به دادسراي محل وقوع جرم اعلام مي‌شود. معمولاً در پرونده‌هاي مربوط به سرقت خودرو برخلاف ساير جرايم، پرونده براي بررسي و تحقيقات بيشتر به اداره آگاهي ارسال مي‌شود. در اداره آگاهي تحقيقات و پيگيري‌هاي لازم در مورد سرقت صورت مي‌گيرد. البته بايد در نظر داشت كه در دادسرا نيز در خصوص پرونده تحقيقات لازم انجام مي‌شود. در اين گونه جرايم، نيازي به تقديم دادخواست به دادگاه كيفري براي پس گرفتن خودرو نبوده و دادگاه كيفري ضمن حكم خود سارق را به پس دادن خودرو نيز محكوم مي‌كند.

مطالب بيشتر در مجله حقوقي دلتا...


برچسب: قانون، مجله دلتا، سرقت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۵:۱۷ توسط:مجله حقوقي دلتا موضوع: نظرات (0)

شناسنامه و تخلفات مربوط به آن

مجازات‌هاي مربوط به شناسنامه با توجه به اهميت جرم و ميزان صدمه و خساراتي كه به وجود مي‌آيد، متفاوت است. در ادامه به برخي از تخلفات مربوط به شناسنامه و مجازات‌هاي آن اشاره شده است ، با مجله حقوقي دلتا همراه باشيد...

شناسنامه از جمله اسنادي است كه مشخصات افراد در آن قيد شده و قابل تغيير هم نيست. اما گاهي برخي افرادي بنا به دلايلي اقدام به تغيير در شناسنامه  يا ساخت شناسنامه جعلي مي‌كنند. در مجله دلتا به بررسي تخلفات مربوط به شناسنامه اشاره شده است.

استفاده از شناسنامه
طبق ماده يك قانون ثبت احوال، ثبت ولادت و صدور شناسنامه، ثبت فوت و طلاق و ازدواج و هرگونه تغيير و اصلاح در آن فقط وظيفه سازمان ثبت احوال است و حتي احكام صادره محاكم قضايي نيز بايد توسط اين سازمان اجرا شود. بنابراين هر كس به هر نحو در متن شناسنامه تغييري ايجاد  و يا به صورت غيرقانوني از آن استفاده كند، با مجازات و محروميت‌هاي خاص روبه‌رو خواهد شد.

 

مجازات هاي مربوط به شناسنامه
مجازات‌هاي مربوط به شناسنامه با توجه به اهميت جرم و ميزان صدمه و خساراتي كه به وجود مي‌آيد، متفاوت است. در ادامه به برخي از تخلفات مربوط به شناسنامه و مجازات‌هاي آن اشاره شده است.

 اعلام هويت خلاف واقع
۱. كساني كه در اعلام ولادت يا وفات يا هويت برخلاف واقعيت در شناسنامه عمل كنند.

۲. ماما يا پزشكي كه در مورد ولادت يا وفات، گواهي خلاف حقيقت صادر كند.

۳. اشخاصي كه در مورد فوت يا ولادت، شهادت دروغ دهند.

شايان ذكر است افرادي كه شناسنامه خود را در اختيار افراد ياد شده قرار دهند نيز به همان اندازه مجازات مي‌شوند.

اعتبار و ارزش قانوني شناسنامه به حدي است كه داشتن بيش از يك جلد آن براي هر فرد جرم است. بنابراين چنانچه به هر دليل شناسنامه فردي از بين رفت يا گم شد بايد با مراجعه به ادارات ثبت احوال، درخواست صدور سند جانشين و يا در اصطلاح «المثني» كند.

 

مجازات استفاده از دو شناسنامه
چنانچه ثابت شود شناسنامه اصلي شخص از بين نرفته و يا پس از مفقود شدن مجددا پيدا شده باشد، اما فرد مذكور به طور همزمان از هر دو، شناسنامه اصلي و المثني استفاده مي كند، مجرم و مجازات مي‌شود. همچنين اشخاصي كه آگاهانه و از روي عمد، پس از رسيدن به  ۱۸ سالگي، از شناسنامه مكرر استفاده يا به دريافت شناسنامه متعدد و يا غير واقعي اقدام و يا از شناسنامه ديگري خواه صاحب آن، زنده يا مرده باشد به نام خود استفاده كنند.

استفاده از شناسنامه ديگري
طبق قانون، هركس براي فرار از مجازات و يا به قصد خروج غيرمجاز از كشور مبادرت به استفاده از شناسنامه و هويت ديگري كند، به حبس تا ۳ سال، و جزاي نقدي و مجازات خروج غيرمجاز از كشور محكوم خواهد شد.

مجازات مخدوش كردن شناسنامه
هرگونه تحريف، خدشه دار كردن، قلم بردن، الحاق، محو كردن يا سياه كردن مندرجات شناسنامه طبق قانون، قابل مجازات خواهد بود. همچنين خريد و فروش شناسنامه و اسناد سجلي جرم بوده و مرتكب به جزاي نقدي يا تحمل حبس محكوم خواهد شد.


برچسب: قانون، مجله دلتا، حقوق جزا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۱۸:۲۳ توسط:مجله حقوقي دلتا موضوع: نظرات (0)

كارت بازرگاني چه مزايايي دارد؟

كارت بازرگاني همان طور كه داراي مزايايي است، براي افرادي كه نحوه استفاده صحيح از اين كارت را بلد نباشند مي‌تواند معايبي داشته باشد. در ادامه به اين مشكلات و معايب اشاره شده است.

كارت بازرگاني از مجوزهايي است كه افرادي كه قصد تجارت و بازرگاني دارند، براي وارد شدن به اين كسب و كار بايد آن را تهيه كنند. به عبارت ديگر دارنده آن چه شخص حقيقي يعني افراد چه شخص حقوقي مثل شركت‌ها باشد، با داشتن آن اقدام به تجارت در عرصه واردات و صادرات كالا مي‌كند. اين تجارت شامل ثبت سفارش و ترخيص كالا، واردات از مناطق آزاد، حق العمل كاري در گمرك و صادرات كالاهاي مجاز مي‌شود. اما بايد در نظر داشت اگر از اين كارت به درستي استفاده نشود، مي‌تواند براي صاحب آن مشكل‌ساز شود. به همين دليل در اين نوشتار به تعريف كارت بازرگاني پرداخته شده و مزايا و معايب آن نيز توضيح داده شده است. پس در ادامه با مجله دلتا همراه باشيد.

براي گرفتن كارت بازرگاني به كجا مراجعه كنيم ؟
شخص متقاضي براي ثبت نام و دريافت كارت بازرگاني بايد به سايت اتاق بازرگاني مراجعه يا از طريق شعب اتاق بازرگاني و صنايع و معادن در شهرستان‌ها مراحل كار را پيگيري كند.

 

داشتن كارت بازرگاني حقيقي يا حقوقي
كارت بازرگاني حقيقي يا حقوقي از نظر كاربرد، تفاوت زيادي با يكديگر ندارند جزء در موارد بسيار جزئي كه مربوط به كالاهاي خاصي است. اما بايد در نظر داشت كه مراحل دريافت كارت بازرگاني حقوقي پيچيده‌تر و مشكل‌تر از كارت بازرگاني حقيقي است. در واقع براي تمديد كارت بازرگاني حقيقي فقط مفاصا حساب دارايي دريافت مي‌شود اما براي تمديد كارت بازرگاني حقوقي علاوه بر مفاصا حساب مالياتي، مفاصا حساب بيمه تامين اجتماعي هم دريافت مي‌كنند. بقيه مدارك تقريبا يكسان است.

مزاياي كارت بازرگاني چيست ؟
۱. دارنده اين كارت به عنوان تاجر شناخته مي‌شود، تجار از امتيازات ويژه‌اي نسبت به ديگر افراد عادي بهره‌مند خواهند شد.

۲. عضويت در اتاق بازرگاني

۳. امكان ثبت علائم تجاري لاتين

۴. امكان واردات كالا از مناطق آزاد به داخل مرزهاي كشور

۵. سفرهاي خارج از كشور افرادي كه به عنوان تاجر شناخته مي‌شوند نسبت به افراد ديگر آسان‌تر خواهد بود. زيرا براي آن‌ها ويزاي مخصوص تجار صادر مي شود. البته بايد در نظر داشت كه اين مورد ممكن است در هر كشور متفاوت باشد.

 

مشكلات داشتن كارت بازرگاني
كارت بازرگاني همان طور كه داراي مزايايي است، براي افرادي كه نحوه استفاده صحيح از اين كارت را نمي دانند مي‌تواند معايبي داشته باشد. در ادامه اين مشكلات و معايب اشاره شده است.
۱. افرادي كه اقدام به دريافت كارت بازرگاني مي‌كنند، مشمول قوانين ماليات بر ارزش افزوده و ماليات بر واردات كالا مي‌شوند و بايد در سامانه‌هاي مورد نظر ثبت نام و ماليات هم پرداخت كنند. بنابراين كارت بازرگاني براي كساني كه به دفعات اقدام به واردات و صادرات كالا مي‌كنند، مناسب است اما براي اشخاصي كه اقدام به دريافت كارت بازرگاني و اجاره و يا فروش كارت بازرگاني مي‌كنند مشكلات و خطرات فراواني دارد.
۲. دريافت كارت بازرگاني هزينه‌اي بين ۵۰۰ تا يك ميليون تومان و همچنين يك هفته زمان لازم دارد . بعضي اشخاص بدون اينكه شرايط لازم براي تجارت مانند داشتن مشتري و امكانات لازم و حتي تجربه كافي داشته باشند اقدام به دريافت كارت بازرگاني مي‌كنند و در عمل نمي‌توانند از كارت بازرگاني استفاده كنند.

ماليات كارت بازرگاني
صرف داشتن كارت بازرگاني منجر به وضع ماليات نمي‌شود و در واقع درآمد مشمول ماليات منجر به پرداخت ماليات كارت بازرگاني خواهد بود. براي اشخاص حقوقي مانند شركت‌ها، درآمد آن‌ها محاسبه و دريافت مي‌شود. به موجب بخشنامه گمرك، دارندگان كارت‌هاي بازرگاني بايد ماليات واردات قطعي كالا را به ميزان ۴ درصد مجموع ارزش گمركي و حقوق ورودي پرداخت كنند.

سوءاستفاده از كارت بازرگاني
اين كارت براي دارنده‌ آن به‌ صورت محدود و مدت‌دار صادر مي‌شود و در صورت عدم رعايت قوانين و مقررات مانند هر مجوز ديگري قابل ابطال است. به‌ طور مثال اگر دارنده‌ كارت بازرگاني مرتكب قاچاق كالا شود، طبق ماده‌ ۳۰ قانون گمرك ايران، در صورت احراز و شناسايي اين موضوع كه دارنده مرتكب جرم شده است، از عضويت به‌ صورت دائم يا موقت در اتاق بازرگاني محروم شده و كارت او نيز باطل مي‌شود.

مطالب بيشتر در مجله حقوقي دلتا...

 


برچسب: قانون، مجله دلتا، بازرگاني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۱۱:۱۳ توسط:مجله حقوقي دلتا موضوع: نظرات (0)

كارت بازرگاني چه مزايايي دارد؟

كارت بازرگاني همان طور كه داراي مزايايي است، براي افرادي كه نحوه استفاده صحيح از اين كارت را بلد نباشند مي‌تواند معايبي داشته باشد. در ادامه به اين مشكلات و معايب اشاره شده است.

كارت بازرگاني از مجوزهايي است كه افرادي كه قصد تجارت و بازرگاني دارند، براي وارد شدن به اين كسب و كار بايد آن را تهيه كنند. به عبارت ديگر دارنده آن چه شخص حقيقي يعني افراد چه شخص حقوقي مثل شركت‌ها باشد، با داشتن آن اقدام به تجارت در عرصه واردات و صادرات كالا مي‌كند. اين تجارت شامل ثبت سفارش و ترخيص كالا، واردات از مناطق آزاد، حق العمل كاري در گمرك و صادرات كالاهاي مجاز مي‌شود. اما بايد در نظر داشت اگر از اين كارت به درستي استفاده نشود، مي‌تواند براي صاحب آن مشكل‌ساز شود. به همين دليل در اين نوشتار به تعريف كارت بازرگاني پرداخته شده و مزايا و معايب آن نيز توضيح داده شده است. پس در ادامه با مجله دلتا همراه باشيد.

براي گرفتن كارت بازرگاني به كجا مراجعه كنيم ؟
شخص متقاضي براي ثبت نام و دريافت كارت بازرگاني بايد به سايت اتاق بازرگاني مراجعه يا از طريق شعب اتاق بازرگاني و صنايع و معادن در شهرستان‌ها مراحل كار را پيگيري كند.

 

داشتن كارت بازرگاني حقيقي يا حقوقي
كارت بازرگاني حقيقي يا حقوقي از نظر كاربرد، تفاوت زيادي با يكديگر ندارند جزء در موارد بسيار جزئي كه مربوط به كالاهاي خاصي است. اما بايد در نظر داشت كه مراحل دريافت كارت بازرگاني حقوقي پيچيده‌تر و مشكل‌تر از كارت بازرگاني حقيقي است. در واقع براي تمديد كارت بازرگاني حقيقي فقط مفاصا حساب دارايي دريافت مي‌شود اما براي تمديد كارت بازرگاني حقوقي علاوه بر مفاصا حساب مالياتي، مفاصا حساب بيمه تامين اجتماعي هم دريافت مي‌كنند. بقيه مدارك تقريبا يكسان است.

مزاياي كارت بازرگاني چيست ؟
۱. دارنده اين كارت به عنوان تاجر شناخته مي‌شود، تجار از امتيازات ويژه‌اي نسبت به ديگر افراد عادي بهره‌مند خواهند شد.

۲. عضويت در اتاق بازرگاني

۳. امكان ثبت علائم تجاري لاتين

۴. امكان واردات كالا از مناطق آزاد به داخل مرزهاي كشور

۵. سفرهاي خارج از كشور افرادي كه به عنوان تاجر شناخته مي‌شوند نسبت به افراد ديگر آسان‌تر خواهد بود. زيرا براي آن‌ها ويزاي مخصوص تجار صادر مي شود. البته بايد در نظر داشت كه اين مورد ممكن است در هر كشور متفاوت باشد.

 

مشكلات داشتن كارت بازرگاني
كارت بازرگاني همان طور كه داراي مزايايي است، براي افرادي كه نحوه استفاده صحيح از اين كارت را نمي دانند مي‌تواند معايبي داشته باشد. در ادامه اين مشكلات و معايب اشاره شده است.
۱. افرادي كه اقدام به دريافت كارت بازرگاني مي‌كنند، مشمول قوانين ماليات بر ارزش افزوده و ماليات بر واردات كالا مي‌شوند و بايد در سامانه‌هاي مورد نظر ثبت نام و ماليات هم پرداخت كنند. بنابراين كارت بازرگاني براي كساني كه به دفعات اقدام به واردات و صادرات كالا مي‌كنند، مناسب است اما براي اشخاصي كه اقدام به دريافت كارت بازرگاني و اجاره و يا فروش كارت بازرگاني مي‌كنند مشكلات و خطرات فراواني دارد.
۲. دريافت كارت بازرگاني هزينه‌اي بين ۵۰۰ تا يك ميليون تومان و همچنين يك هفته زمان لازم دارد . بعضي اشخاص بدون اينكه شرايط لازم براي تجارت مانند داشتن مشتري و امكانات لازم و حتي تجربه كافي داشته باشند اقدام به دريافت كارت بازرگاني مي‌كنند و در عمل نمي‌توانند از كارت بازرگاني استفاده كنند.

ماليات كارت بازرگاني
صرف داشتن كارت بازرگاني منجر به وضع ماليات نمي‌شود و در واقع درآمد مشمول ماليات منجر به پرداخت ماليات كارت بازرگاني خواهد بود. براي اشخاص حقوقي مانند شركت‌ها، درآمد آن‌ها محاسبه و دريافت مي‌شود. به موجب بخشنامه گمرك، دارندگان كارت‌هاي بازرگاني بايد ماليات واردات قطعي كالا را به ميزان ۴ درصد مجموع ارزش گمركي و حقوق ورودي پرداخت كنند.

سوءاستفاده از كارت بازرگاني
اين كارت براي دارنده‌ آن به‌ صورت محدود و مدت‌دار صادر مي‌شود و در صورت عدم رعايت قوانين و مقررات مانند هر مجوز ديگري قابل ابطال است. به‌ طور مثال اگر دارنده‌ كارت بازرگاني مرتكب قاچاق كالا شود، طبق ماده‌ ۳۰ قانون گمرك ايران، در صورت احراز و شناسايي اين موضوع كه دارنده مرتكب جرم شده است، از عضويت به‌ صورت دائم يا موقت در اتاق بازرگاني محروم شده و كارت او نيز باطل مي‌شود.

مطالب بيشتر در مجله حقوقي دلتا...

 


برچسب: قانون، مجله دلتا، بازرگاني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۱۱:۱۲ توسط:مجله حقوقي دلتا موضوع: نظرات (0)

سفارش بازديد گوگل در شيك رنك | سفارش ورودي گوگل از شيك رنك

به گفته شيك رنك يكي از مهمترين و پر اهميت ترين فاكتور هاي سئو و ارتقا رتبه سايت، سرويس هاي ورودي گوگل مي باشد.
افزايش ورودي گوگل بيش از 70 درصد در ارتقا رتبه و افزايش سئو و افزايش رتبه وب سايت تاثير گذار است حتي اگر سايت شما سئو مناسبي نداشته باشد، اما ورودي هاي آن منظم و دقيق باشد مي تواند جايگاه خوبي را در نتايج كسب كند.
 
 
 
 
زيرا سرويس هاي ورودي گوگل به سايت ها اعتبار مي بخشند تا اينكه سايت ها در زمان پس دادن آزمون يا رقابت قادر باشند با كلمه كليدي هدف ، نمره خوبي از گوگل دريافت كند و در نتايج برتر گوگل سخني براي گفتن داشته باشد .
 
 
 
ورودي گوگل از ديد گوگل؟
 
هوش مصنوعي گوگل بر اين باور است وقتي سايتي ورودي گوگل دارد و مثلا در 10 نتيجه اول، كاربران زيادي بر روي آن كليك مي كنند بايد سايت جذابي و مفيدي باشد به طرز شگفت انگيزي رتبه سايت را با كلمه كليدي فوق افزايش مي دهد در نتيجه با دريافت كليك بيشتر منجر به فروش مناسب و كسب جايگاه بالاتر در نتايج گوگل و ميان رقبا بدرخشند اين فرايند بكلي باعث افزايش نرخ كليد يا ctr در كلمات كليدي سايت مي گردد.
 
 
 
 
افزايش رتبه ي كلمات كليدي سايت
ارتقا رتبه الكسا
افزايش ميزان طبيعي بودن وب سايت شما در گوگل
كسب رتبه هاي برتر گوگل در كوتاه ترين زمان ممكن
سرعت ايندكس شدن صفحات سايت
افزايش Page Authority
افزايش Domain Authority
افزايش rank moz
 
 
 
ديگر اثرات ورودي گوگل پيشرفته يا زماندار "80 و "150 و "200 و "250 ثانيه اي
 
بازدهي بالا و ماندگار اين روش
بالا بردن ترافيك هدفمند سايت
بالا بردن رتبه سايت در سرچ گوگل
زمان ماندگاري بيشتر كاربر در سايت
كاهش طبيعي رتبه الكسا و افزايش اعتبار سايت
ارتقا فوري Bounce Rate الكسا
ارتقا فوري Daily Pageviews per Visitor الكسا
ارتقا فوري Daily Time on Site الكسا
 
 
 
 
بيشتر وب مستران اولين قدمي كه براي آناليز و رتبه سنجي يك وب سايت در نظر ميگيرند بررسي رتبه الكسا آن سايت است. اين شيوه ي صحيحي است، چون ورودي هاي گوگل اين توانايي را دارند كه نمودار ورودي سايت ها را در الكسا به ميزان قابل توجهي در كمترين زمان ممكن ارتقا دهند. ۹۰ درصد وبمستران از سرويس هاي ورودي گوگل براي طبيعي جلوه دادن رتبه الكسا وب سايت خود بهره مي گيرند.
 
 
 
چرا سفارش ورودي گوگل در شيك رنك؟
 
با سفارش سرويس هاي افزايش ورودي گوگل از شيك رنك براحتي مي توانيد بازديد هاي بسيار با كيفيتي براي سايت خود ايجاد نماييد، اين فرايند تاثير بسيار مثبتي در ارتقا جايگاه سايت ها در نتايج گوگل در پي خواهد داشت كافيست حتي يكبار از همين امروز با سرويس هاي ورودي گوگل مجموعه شيك رنك آغاز كنيد .
 
 
 
در سفارشات ورودي گوگل از 198 هزار تومان به بالا داراي سرويس هديه ارتقا فوري رنك الكسا ايران بهرمند شويد .
مثلا به ازاي هر سفارش 198 توماني از سرويس هاي ورودي گوگل 1000 IP ويژه جهت ارتقا رنك الكسا ايران طي 24 ساعت از زمان خريد براي همان سفارش مشتريان گرامي اعطا و فعال مي گردد .
 
 
 
پيشنهاد شيك رنك قبل از خريد ورودي گوگل
 
در صورتي كه عمر وب سايت شما كمتر از يك سال مي گذرذ، بهتر است از كلمات كليدي به همراه نام و برند سايت خود استفاده كنيد.
مثال: خريد ورودي گوگل شيك رنك
 
اين استراتژي جهت ارتقا رتبه كلمه كليدي وب سايت شما بسيار تاثير گذار و مفيد است اما اگر وب سايت شما بيش از 1 سال سن دارد مي توانيد از كلمات كليدي مادر به تنهايي استفاده كنيد، در حالت كلي بهتر است تعداد لينك صفحات + كلمات كليدي بيشتر و ورودي كمتري داشته باشيد و بصورت پلكاني مثلا هفتگي يا ماهانه و... تعداد ورودي را افزايش دهيد در اين حالت ورودي هاي گوگل دريافتي طبيعي شناخته مي شود و همين امر موجب افزايش ضريب اعتماد گوگل و افزايش رتبه وب سايت تان مي گردد .
 
 
سوالات متداول
من ورودي گوگل خريداري كردم اما نتيجه اي نگرفتم چه پيشنهاد بهتري داريد؟
 
با خريد ورودي گوگل به شكل اصولي و طبيعي يعني در كلمات كليدي خود از Keyword + Brand و عبارت هاي مرتبط خود بشدت استفاده نماييد و از خريد ورودي گوگل صرفا با كلمه كليدي مادر تا زمان نتيجه گيري به ندرت استفاده كنيد و به جاي آن روي برند سايت خود، و كلمات كليدي در كنار هم استفاده كنيد.
 
اكثر سايت هايي موفقي كه به طور طبيعي برندينگ شده اند با سرمايه گذاري ميلياردي و در نهايت با همين روش اصولي يعني خريد ورودي گوگل با كلمات كليدي به همراه برند و كيبوردهاي مرتبط با تركيب يكديگر مورد استفاده قرار مي گيرد .
 
 
 
آيا سرويس هاي ورودي گوگل با IP غير تكرار هستند؟
 
بله در سرويس هاي ورودي گوگل مجموعه شيك رنك كليه ورودي هاي ارسالي يونيك و غير تكراري مي باشند.
 
 
 
آيا ميتوانم پكيج 10,000 هزار ورودي روزانه ورودي گوگل خريداري كنم؟ ضرر ندارد؟
 
همانطور كه در پيشنهاد قبل از خريد ورودي گوگل پيشنهاد كرديم (بهتر است از كلمات كليدي به همراه نام و برند سايت خود استفاده كنيد) با اين شرايط بلامانع است و مي توانيد با عبارت برند كيبورد هاي همراه با برند به تعداد نامحدود ورودي گوگل خريداري كنيد.
 
 
 
سرويس هاي ورودي هاي گوگل در چه ساعات ارسال مي شوند؟
 
سرويس هاي ورودي گوگل شيك رنك روزانه طي 24 ساعت در شبانه روز تقسيم و ارسال مي شوند .
 
 
 
آيا شروع ناگهاني مثلا 10,000 هزار ورودي گوگل و قطع ناگهاني آن، تاثير منفي دارد؟
 
خير! اگر با نام برندتان همراه با كلمات كليدي و برند دار باشد مانند: (افزايش ورودي گوگل شيك رنك) كاملا طبيعي است.
 
 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۲۴:۳۲ توسط:مجله حقوقي دلتا موضوع: نظرات (0)

خريد بك لينك ارزان در شيك رنك | خريد بك لينك ارزان شيك رنك

شيك رنك

به گفته سامانه ارتقا رتبه مجموعه شيك رنك (chicrank.com) براي اين كه سايتي بتواند در گوگل جايگاه اول را كسب كند بايد به بك لينك هاي قدرتمندي بطور هوشمندانه اهميت دهد .
 
يكي از مهم ترين و پر استفاده ترين تكنيك هاي كاربردي و پر اهميت ترين گزينه موثر در رتبه بندي نتايج گوگل خريد بك لينك قوي مي باشد اما خريد بك لينك هر چند با كيفيت به تنهايي كافي نيست و بايد هوشمندانه عمل كنيد. .
 
خريد بك لينك به سبك گذشته چندان تاثير گذار نخواهد بود با خريد بك لينك هوشمندانه مجموعه شيك رنك به شكل استنادارد و طبيعي رتبه كلمات كليدي و سايت خود را در نتايج به شگل شگفت انگيزي ارتقا دهيد.
 
در زمان خريد بك لينك هوشمندانه بايد در كلمات كليدي خود از Keyword + Brand + url و عبارت هاي هم خانواده كلمات كلدي و مرتبط سايت خود بشدت استفاده نماييد .
 
 
با اين تكنيك بطور شگفت انگيز و استاندارد و كاملا طبعي بدون ريسك پنالتي شدن در كليه كلمات كليدي با افزايش سرچ بالا خواهيد آمد .
از خريد بك لينك صرفا با كلمه كليدي به تنهايي پرهيز كنيد بروز باشيد و بطور هوشمندانه اي روي برند سايت در كنار كلمات كليدي استفاده كنيد.
 
در صورتي كه سايت شما بك لينك هاي قدرتمند و با كيفيتي نداشته باشد نمي تواند در نتايج جستجوي برتر و ابتدايي گوگل جايي داشته باشد .
 
 
از پكيج هاي مديريت شده مجموعه شيك رنك بي نتيجه نخواهد بود و اين جمله اي تبليغاتي نيست چون با همين كلمه "خريد بك لينك" با كمك همين پكيج در صدر نتايج جستجو قرار دارد .
 
سامانه شيك رنك با در نظر گرفتن فاكتور هاي مهم در كيفيت لينك هاي خروجي از جمله (اسپم سورس-اتوريتي-تعداد لينك خروجي و...) جهت حفظ و ارتقا قدرت بك لينك ها را كاملا استاندارد را در قالب سرويس هاي قدرتمند زير در اختيار وبمستران و سئو كاران گرامي قرار مي دهد .
 
 
برخي از مزاياي خريد بك لينك در شيك رنك:
- 99 درصد وبسايت ها داراي گواهينامه امنيتي ssl جهت افزايش ضريب اعتماد گوگل
- امكان دسترسي به وب سايت ها از طريق اينترانت و اينترنت جهت افزايش بازديد و ارتقا رنكينگ الكسا
- 99 درصد دامين ها قامتي بالاي 4 سال
- عمومي بودن وب سايت جهت لينك سازي براي كليه وب سايت ها از جمله سايت شما
- 99 درصد دامين وب سايت ها رنك دار و داراي پيج رنك گوگل
- سايت هاي فعال و معتبر و مديريت شده
- 99 درصد دامين ها داراي پيج اتوريتي قابل قبول
- تقويت سئو و قدرت دامين كليه وب سايت ها
- ثبت شده در گوگل وبمستر و بروز رساني مداوم جهت ارتقا كيفيت
- بروز رساني موقعيت جغرافيايي سرور ها در زمانبندي هاي مختلف
- بروز رساني قالب رنگبندي و تنوع وب سايت ها در زمانبندي هاي مختلف
- حفظ استاندارد و تعداد خروجي جهت ارتقا بازدهي و كيفيت آنها
- دو فالو يا فالو بودن كليه بك لينك ها
- تضمين عدم پنالتي شدن سايت
- ارزش و كيفيت هر 1 بك لينك جدول بالا برابري دارد با 1000 بك لينك بي كيفيت
- تعرفه بسيار عالي نسبت به بازدهي و كيفيت
 
 

سوالات متداول پيرامون خريد بك لينك

آيا واقعا خريد بك لينك براي ارتقا رتبه سايت در گوگل موثر است؟
بدون شك بله يكي از مهمترين الگوريتم هاي گوگل براي ارتقا جايگاه و رتبه سايت ها بك لينك هاي دريافتي از سايت هاي ديگر است اما عواملي مانند پيج اتوريتي - اسپم سورس - صفحات ايندكس شده سايت ميزبان بك لينك ها نيز در كيفيت خروجي بك لينك هاي بشدت تاثير گذار هستند.
 
اصلا خريد بك لينك چيه؟
به لينك دريافتي از سايت هاي ديگر بك لينك گفته مي شود بك لينك هاي و نكته بسيار مهم در پكيج هاي بك لينك لينك هاي دريافتي از تمام صفحات آن سايت است.
 
 
فالو يا نوفالو بودن بك لينك ها در كيفيت تاثير دارد؟
بك لينك ها اصولا به دو روش رل فالو و رل نوفالو تقسيم مي شوند لينك هايي با رل فالو در گوگل تاثير گذارتر مي باشد و تمام بك لينك هايي كه توسط شيك رنك ايجاد ميگردد فالو مي باشند.
 
 
چه مدت طول مي كشد تا نتايج و تاثير بك لينك ها ديده شود؟
بطور كلي براي ظهور نتيجه مطابق فرايند طبيعي بايستي توسط گوگل شناسايي شوند كه اين موضوع خارج از اختيار ما بوده و بصورت مستقيم به گوگل مرتبط مي شود و حداقل 2 هفته و حداكثر 3 ماه زمانبر خواهد بود.
 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۷:۰۳ توسط:مجله حقوقي دلتا موضوع: نظرات (0)